2010. augusztus 2., hétfő

Top 10 csókjelenet

Szeretem, mi több, rajongok a romantikus filmekért. Sok szépet láttam már a műfaj remekei közül és most egy csokorba összegyűjtöttem a kedvenc csókjeleneteimet. Az alapötlet a Facebookról jött, biztos találkoztatok már a "Pick up your five" dologgal, ahol minden témából a kedvenc 5 dolgot lehet sorbaállítani. Nos, ott már csináltam egy ilyet - azt kicsit átvariáltam és kibővítettem. Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek azok a bizonyos sóhajtós jelenetek!

10. Napsütötte Toszkána - Marcello és Frances

Egyik kedvenc romantikus filmem, nem tudom már hányszor láttam, de sosem tudom megunni. Olaszország gyönyörű, Marcello pedig a legjobb dolog benne - szerintem minden nő titkon ilyen olasz pasiról álmodozik.

9. Alkonyat - Bella és Edward

Az Alkonyat filmek hemzsegnek a romantikusabbnál romantikusabb jelenetektől, némelyik már erősen csöpögősbe hajlik. Viszont a kedvencem az első rész végén történik, amikor Edward és Bella táncolnak a suli bálon. Igazából ez nem is csók, hanem Edward egy puszit lehell Bella nyakára. Nagyon érzéki...

8. Ausztrália - Lady Ashley és Drover

Hugh Jackman egyszer jelenik meg borotváltan a filmben - hozzátenném anélkül sem veszít sármjából - és ekkor, az esős évszak beköszöntekor végre megcsókolja Lady Ashley-t. Természetesen nem utoljára - de ez a csók a néző számára is felejthetetlen marad.

7. Bűbáj - Giselle és Robert

A Bűbáj eleve giccses film, hiszen egy Disney rajzfilm történetét játsszák el színészek napjaink rideg New Yorkjában. Mit ad isten, eltévedt hercegnőnk a mesebéli királyfi helyett egy válóperes ügyvédbe szeret bele, ám úgy néz ki, a bálon könnyes búcsút kell vennie tőle, ráadásul még a gonosz boszorka is megmérgezi. Csak igaz szerelme csókja mentheti meg a haláltól, amit Patrick Dempsey prezentál hősnőnk ajkára.

6. Az utolsó szamuráj - Nathan Algren és Taka

Az utolsó szamuráj semmiképpen sem tekinthető romantikus filmnek. Viszont egyetlen csókjelenete annál érzékibbre és szívszorítóbbra sikeredett. A szamuráj harcosnak felcsapó amerikai katonát egy japán harcos özvegye öltözteti egykori férje ruhájába - és természetesen a titkon epekedés a talán halált hozó összeütközés előtt a valóságban is manifesztálódik...

5. Moulin Rouge - Satin és Christian

Nem véletlenül lett a fenti kép a dvd borítója. Amikor egy szegény, nincstelen író beleszeret a legmenőbb kurtizánba és Moulin Rouge tornyában úgy csókolja meg, hogy a háttérben a vörös malomkerekek is látszanak, ez bizony címlapra való.

4. Hideghegy - Ada és Inman

Az amerikai polgárháború elég kegyetlen dolog volt és számtalan romantikus történet született belőle, ezek egyike e film. Mielőtt a csendes Inman bevonul, végre erőt vesz magán és magához vonja szerelmét, hiszen lehet, hogy több lehetősége már nem lesz megcsókolni... A jelenetben mindig megmosolygom azt a részt, amikor elvágtázik a pár mellett egy kiskatona és odaköszön Ada-nak, hogy "én is csókoltatom".

3. Pókember - Peter Parker és Mary Jane

Mondjon akárki akármit, a Pókemberes filmek számomra a legélvezhetőbb szuperhősös filmek közé tartoznak. Egyedül talán az X-Meneket kedvelem még ezeknél is jobban. Viszont ez a csókjelenet díjnyertes, szerintem mindenképpen ott a helye a legemlékezetesebb filmes momentumok között. Viszont hozzátenném, hogy a valóságban kipróbálva annyira nem jó, mit amilyennek kinéz. :P Lehet ez csak Tobey-val jó XD

2. My Blueberry Nights - Jeremy és Elizabeth

Bevallom, a szereplők nevének utána kellett néznem, mert se Jude Law, se Norah Jones filmbéli neve nem jutott eszembe. Mi több, a filmre is csak úgy nagy vonalakban emlékszem, pedig amikor friss film volt, én bizony moziban néztem meg. Mindenesetre ez a csókjelenet teljesen megmaradt, sokáig az MSN-avatarom is ez volt. Hát igen, a forgatáson szívesen lettem volna a besütizett és kidőlt Norah Jones helyében, aki csak arra várt, hogy Jude csókot lehelljen a szájára.

1. Titanic - Jack és Rose

Igen, igen. Ez is mindenképpen a filmtörténelem egyik legemlékezetesebb jelenete, amikor Kate Winslet és Leonardo DiCaprio a Titanic orránál romantikáznak. Őszinte leszek: kívülről tudok minden szót, ami e jelenetben elhangzik. :D Ciki, nem ciki, magam sem tudom, hányszor láttam már, de megunhatatlan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése