2010. június 26., szombat

Színészek - Top 10

Eme top 10-es lista azt kívája bemutatni, - akárcsak az előző - hogy kik azok a színészek, akiket rendkívüli módon kedvelek és legújabb filmeikért biztosan elmegyek moziba is. Hozzátenném: ez esetben nehezebb dolgom volt, mind a sorrend felállításában, mind a színészek szelektálásában. Végül arra jutottam, hogy lesznek majd másik színészes listák is, ahol a játékot, megformált karaktereket, szépséget stb. állítom sorrendbe. :) Viszont ők azok, akik bármelyikére nyugodt szívvel mondanám: ő a kedvenc színészem.

10. Matthew McConaughey
Ő azért csak a 10. mert az utóbbi időben sztem kissé megkettyent. :D Annak idején olyan jó filmekkel indított, mint a Ha ölni kell, a Szeretném, ha szeretnél vagy a Hogyan veszítsünk el pasit 10 nap alatt - aztán kiköltözött a tengerpartra egy lakókocsiba, jól kigyúrta magát és csak ilyen idióta filmekben szerepel... Bár az Excsajok szelleme bizakodásra ad okot a jövőre nézve, mégis sztem neki a régebbi filmjei a nagyobb dobások.

9. James McAvoy
Hmmmm. Imádom a kék szemet és neki van a legszebb az összes színész közül. :)) Emellett pedig nagyon tehetséges színész is: lásd Vágy és vezeklés, Az utolsó skót király és a kedvencem a Becoming Jane! A Wanted és a Narnia krónikái filmektől annyira nem voltam elhalva, de természetesen ez nem James hibája. :)

8. Brad Pitt
Brad Pitt az Brad Pitt - ezen nem nagyon van mit ragozni. :P A Hetedikkel és a Harcosok klubjával lopta be magát a szívembe aztán a Trója szintén sokat lendített, hogy itt szerepelhessen a kedvenceim listáján. A Becstelen brigantyk meg az Égető bizonyíték pedig annak is tanúbizonysága, hogy a szép pofi mögött színészi tehetség is rejtőzik. :)

7. Edward Norton
Oh Edward! Ő tipikuson olyan színész, aki bármilyen ócska filmben is játsszon, sose tudja leírni magát előttem. Mert amikor jó, akkor annyira szeretem, illetve annyira aranyos és pozitív kisugrázása van! :) A kedvencem tőle egyértelműen a A vörös sárkány, de Harcosok klubját, az új Hulkot is nagyon szeretem, továbbá a Mennyi királyságért is kap egy piros pontot: mi sem bizonyítja jobban szerénységét, hogy elvállalt egy olyan szerepet, ahol a kutya se ismeri fel. :P

6. Hugh Grant
Egy időben sosem értettem, mit esznek annyira Hugh Granten. Aztán a Zene és szöveg megtekintése után már teljesen a hatalmába kerültem ennek a megmagyarázhatatlan jelenségnek: bár abszolút az a kedvencem tőle, de a Bridget Jones-ok, az Igazából szerelem vagy a Sztárom a párom is olyan filmek, melyeket akárhányszor meg tudnék nézni: mert színvonalas romantikus vígjátékok és ebben Hugh Grantnek is nagy része van, hiszen igazi angol színész a javából. :)

5. Tom Cruise
Amikor elkezdtem filmeket nézni, akkor volt Tom Cruise karrierje csúcspontján: a csapból is ő folyott jobbnál jobb filmjeivel. Érdekes módon az Interjú a vámpírral-ban szerettem a legjobban, pedig ott hasonlított legkevésbé önmagára. :P De Az utolsó szamuráj, Tágra zárt szemek, Túl az Óperencián, Egy becsültbeli ügy, Esőember, Mission Impossible, Jerry Maguire, Valkűr és a Trópusi vihar is abszolút jó filmek: kétség sem férhet hozzá, hogy Cruise jó színész, igényesen választ szerepet és úgyis formálja meg. A magánélete meg más tészta, amíg jól játszik - mint ezt legutóbb is bizonyította a Trópusi viharral és újra a csúcs felé tart - addig felőlem azzal tölti szabadidejét, amivel csak akarja.

4. Ewan McGregor
Tessék, itt egy újabb kék szemű színész a szigetországból. :) Ewant a Moulin Rouge-ban ismertem meg és kedveltem meg: annyira talán egyik szerepe se tetszett azóta sem. A Nagy hal, Star Warsok, Miss Potter, Szex telefonhívásra, Angyalok és démonok mind-mind nagyon jó és kedvenc filmjeim, de azért megemlíteném, hogy Ewan néha mellé tud lőni, nem minden filmjét minősítem nézhetőnek. :P Viszont ettől függetlenül is képes vagyok miatta mindent megnézni és szigorúan eredeti nyelven, mert annyira szeretem a hangját. :)

3. Viggo Mortensen
Van egy olyan érzésem, hogy ő kicsit kilóg a fiatal, jóképű színészek sorából - de ennek ellenére abszolút itt a helye! Minden beszerezhető filmjét megnéztem már és kifejezetten élvezem nézni minden szerepében: a kedvencem mi más lenne, mint A Gyűrűk ura királya, aki visszatér, de kiemelném Az út-at, Tökéletes gyilkosságot, Hidalgot, 28 napot és a Gyilkos ígérteket. Ha az előző színésznős listán Helena Bonham Carterre mondtam, hogy napjaink legjobb színészne, aki még nem kapott Oscart, ugyanez érvényes Viggo-ra is!

2. Hugh Jackman
Ha végignézzük a listámat, nos Mr. Jackman az egyetlen aki nem kék szemű. :) De hogy is nézne ki úgy. XD Szóval, egyrészt azért szeretem, mert átlagon felüli esztétikus látványt nyújt a képernyőn, ráadásul nagyon jó filmekben szerepel! Talán ő az a színész, akinek százalékos arányban a legtöbb filmjét láttam és szinte mindent szeretek tőle! Arra már nem emlékszem, hogy a Kate és Leopold vagy az X-ment láttam-e előbb, de mindkettőt számtalanszor megnéztem azóta. További kedvencem természetesen az X-men többi része, A csábítás elmélete, Ausztrália és a Füles - ezeket is unhatatlan alkotásoknak titulálom, bárhol, bármikor jöhetnek. :P És igen, azt várom, hogy végre egy musicalfilm főszerepében is láthassam. :)

1. Jude Law

*sóhaj* Először a Hideghegyben láttam játszani - bár előtte már sokszor hallottam nevét, de arcot nem tudtam párosítani hozzá, csak mindig Ashley Judd is beugrott, pedig tudtam, hogy nem azonos neműek. XD Szóval, Hideghegyben a színész alakítása fogott meg és az átható tekintete. Aztán kifejezetten miatta megnéztem A tehetséges Mr. Ripleyt - na ott már minden egyéb is bejött, olyan jól sose nézett ki, mint abban a filmben. :D Holiday, Közelebb, Sherlock Holmes, Mesterdetektív, Alfie, A kárhozat útja, A király összes embere - mind-mind csak ajánlani tudom megtekintésre: Jude egy jó színész, jó filmekkel, imádnivaló angol akcentussal és még jól is néz ki. Kell ennél több? ;)

3 megjegyzés:

  1. nekem bejött a Wanted és az Angyalok és démonok is az egyik legnagyobb kedvencem :)
    Hugh Grant meg hát... rá kell érezni a filmjei fílingjére, de ha ez megtörtént, függővé lehet válni :D

    VálaszTörlés
  2. szia :) remélem nem baj hogy itt szólok, de láttam hogy te vagy a Világ és egyéb katasztrófák blogon is, szóval hátha érdekel hogy nem lehet kommentet írni ott. A szóellenőrzésnek csak a teteje látszik, nem lehet beírni a betűket meg a megjegyzés küldésére kattintani és egyszerűen hiányzik a csúszka ami itt mondjuk megtalálható. Vagyok olyan peches hogy mindig én szúrom ki az ilyesmit, szóltam már más blogtulajdonosnak xD ők örültek neki mondjuk, remélem ti sem veszitek majd tolakodásnak :) szóval a skin miatt lesz nagy valószínűséggel (legalább is az ilyesmi eddig amiatt volt mikor én találkoztam vele) szóval legegyszerűbb lenne kikapcsolni a szóellenőrzést. Persze csak ha akartok kommenteket; megértem ha nem vagytok kíváncsiak ott is a zagyvaságaimra xD
    Remélem nem baj hogy szóltam :)
    B.C.

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy szóltál! Köszönöm szépen! És asszem javítottam a problémát :) De érdekes módon eközben is érkezett pár komment, szerintem a böngészőtől is függ, mert mindegyiknél máshogy néz ki külsőleg is a blog. Én Chrome-ot használok, ott eddig nem ütköztem ilyen problémába, de kikapcsoltam a szóellenőrzést, remélem így már rendben lesz...

    VálaszTörlés